محمدعلی شهریاری در سال1352 در شهرستان دهدشت بدنیا آمد. وی متاهل و دارای دو فرزند می باشد. مدرک لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه دولتی اصفهان را در سال 1378کسب نمود و سپس طی دو سال در آموزش و پرورش به فعالیت مشغول شد. وی در سال1381به استخدام شرکت شیمی بافت درآمد و در واحد بهره برداری مشغول به کار شد. البته وی پس از استخدام و به جهت بالا بردن دانش فنی خود در رشته تحصیلی مهندسی شیمی دانشگاه آزاد ماهشهر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل این رشته می باشد.

در ادامه مصاحبه های ما با پرسنل گرامی شرکت شیمی بافت به خدمت ایشان رسیده و با ایشان به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید:

  • لطفاً بفرمایید پس از استخدام در چه قسمت‌هایی مشغول به کار شدید؟

از سال 1381تا سال 1383در واحد تخلیه و بارگیری مشغول به کار شده و پس از آن به عنوان (سایت من) به سایت منتقل شدم. بعد از آن در سال1384تا 1393 به عنوان اپراتور اتاق کنترل و پس از آن تا کنون با سمت سرپرست شیفت بهره برداری مشغول انجام وظیفه می باشم.

  • در هر شیفت چند نفر مشغول به کار هستند؟ حوزه فعالیت شما چگونه است؟

در شیفت بهره برداری 2 نفر اپراتور در واحد تخلیه و بارگیری،4 نفر بعنوان سایت من،3 نفر بعنوان بُرد من و3 نفر در واحد  ut مشغول به کارمی باشند؛ در مجموع در هر شیفت 12 نفر مشغول به کار می باشند.

سرپرست شیفت بهره برداری به عنوان کشیک ارشد کارخانه زیر نظر مستقیم می باشد. یکی از مهمترین وظایف سرپرست شیفت، راه اندازی واحد و یا از سرویس خارج کردن آن به صورت نرمال می باشد که پس از هماهنگی با رئیس بهره برداری و مدیریت مجتمع صورت می گیرد.کاهش و یا افزایش ظرفیت تولید و صدور انواع پرمیتهای کار تعمیراتی از دیگر وظایف سرپرستان شیفت می باشد.

  • درحال حاضر وضیعت تولید درپتروشیمی شیمی بافت چگونه است ؟

بحمدالله در حال حاضر از لحاظ تولید در وضعیت مطلوبی هستیم و با توجه به تولید خوبی که در سال گذشته داشتیم امید است با انگیزه بالایی که پرسنل محترم شرکت پیدا کرده اند و همچنین تأمین خوراک مورد نیاز تولید بهتر و با کیفیت تری در سال97داشته باشیم و رکوردهای جدیدی در زمینه تولید بزنیم.

  • به نظر شما چه راهکاری برای افزایش تولید وجود دارد؟

اولین راه برای تولید بیشتر شناسایی موانع تولید و سپس اقدام در جهت رفع موانع می باشد که البته در ماه های گذشته برای این امر اقدامات خوبی از طرف مدیریت محترم و نیز همکاران عزیز در کارخانه صورت گرفته است. تهیه خوراک باکیفیت و مناسب، جلوگیری از پُر شدن مخازن ذخیره محصولات، بالا بردن انگیزه پرسنل با ابزارهای تشویقی و از همه مهمتر ایمن بودن محیط کار از دیگر عوامل مهم افزایش تولید می باشد.

  • به نظر شما نیاز به آموزش و انتقال تجربیات و اطلاعات چقدر اهمیت دارد؟

با اهمیت ترین موضوع در ابتدای استخدام پرسنل آموزش صحیح و انتقال تجربیات افراد با تجربه می باشد. مطالعات مستمر و حضور در دوره های آموزشی متنوع حین کار می تواند در بالا بردن سطح علمی و عملی پرسنل مخصوصاً افرادی که در خط مقدم تولید مشغول فعالیت می باشند تأثیر بسزایی داشته باشد.

  • شرایطی که در آن به بهترین شکل کار می کنید را توصیف کنید.

ایجاد یک محیط امن و بی دغدغه برای پرسنل میتواند باعث شود میزان بازدهی افراد بالا رود و آرامشی در مجموعه حکم فرما باشد و این مسئله به عواملی نظیر به روز بودن تجهیزات، رفع دغدغه های ذهنی و خانوادگی پرسنل و بالا بردن انگیزه آنها بستگی دارد.

  • سخن آخر..

از واحد روابط عمومی بابت این مصاحبه تشکر میکنم و امیدوارم که این صمیمیت و انگیزه بالایی که در بین مدیران، سرپرستان و کارکنان وجود دارد روز به روز بیشتر شود و با کار و تلاش بیشتر شرکت شیمی بافت را به بالاترین جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط