مدیر مجتمع سایت 1 پتروشیمی شیمی بافت در دوازدهمین جلسه فرماندهی حادثه منطقه ویژه اقتصادی پتروشمی گفت: بزرگترین دستاورد اجرای طرح فرماندهی حادثه در منطقه ویژه همدلی بین شرکت های پتروشیمی می باشد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس بابایی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: رویکردی که این شرکت  از ابتدای راه اندازی تاکنون با توجه به ظرفیت های ایمنی موجود در کارخانه در پیش گرفته است، پیشگیری از حوادث می باشد و در این امر به لطف خدا موفق بوده است.

مدیر مجتمع سایت 1 پتروشیمی شیمی بافت افزود: با توجه به اتفاقاتی که در سالهای اخیر در برخی شرکت های پتروشیمی به وقوع پیوست، باعث شد شاهد تغییر رویکرد مدیریتی در منطقه ویژه باشیم و یک مسیر جدیدی پیش روی شرکت ها باز شود و آن شکل گیری فرماندهی حادثه و حوزه های مرتبط با آن بود.

وی طراحی و اجرای سیستم اعلام واطفاء مخازن خوراک و محصولات شرکت شیمی بافت را حاصل نتایج و تجاربی دانست که از این نشست ها بدست آمده و تصریح کرد:  بزرگترین دستاورد برگزاری این جلسات این می شود که در زمان حوادث کلیه شرکت های منطقه خود را اعضای یک پیکر می شمارند وهمدلی موجود بین شرکت ها حاصل این نشست هاست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط