مهندس اسلامی مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیمی بافت صبح امروز مورخ 8/2/95 طی جلسه ای با مدیران، رؤسا و سرپرستان شرکت سخنان مهمی ایراد نمودند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس رحیم اسلامی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور مدیران و رؤسا ، نکات و دستورات مهمی را در جهت پیشبرد اهداف کارخانه اظهار نمودند و تصریح کردند: مدیریت کارخانه بعنوان مرکزیت اصلی در هر مجتمع  محسوب می گردد و امورات کارخانه باید با وی هماهنگ شود، مدیران و رؤسای شرکت نیز بایستی در فعالیت های خود با مدیریت کارخانه هماهنگی های لازم را داشته باشند.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در ادامه با تأکید بر اینکه باید در کار جدی و دقیق بود، خاطرنشان کرد: واحدهای مختلف باید اطلاعات موردنیاز را کامل و دقیق به مدیریت ارسال نمایند و مکتوبات را در اسرع وقت و به موقع پاسخ گویند.

وی با تأکید مجدد بر رعایت اصول اخلاقی شغلی توسط همه همکاران در محیط شرکت، افزود: انتظار می رود هر کدام از افراد فقط در حیطه کاری خویش مشغول باشند ، به مسائل حاشیه ای پرداخته نشود و سلسه مراتب توسط همکاران عزیز رعایت گردد، زیرا اگر اخلاق در شرکت رعایت شود قطعاً آرامش موجود باقی خواهد ماند.

مهندس اسلامی در بخش پایانی صحبت های خویش ضمن اشاره به فعالیتهای  صورت گرفته در ارتباط با مجتمع در محل دفتر مرکزی و ابراز امیدواری در جهت بهبود وضعیت شرکت ، از تلاشهای تمامی همکاران تشکر و قدردانی نمودند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط