اورهال واحد اسید سایت 2 پتروشیمی شیمی بافت مطابق با برنامه از پیش تعیین شده آغاز و وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، درحالی که شهرستان بندرماهشهر با دمای نسبی 45 درجه و رطوبت بالای 70 درصدی گرمترین روزهای سال خود را سپری می کند اما این گرمای طاقت فرسا خللی در روند اجرای عملیات تعمیرات اساسی واحد اسید سایت 2 پتروشیمی شیمی بافت بوجود نیاورده و مهندسان و کارگران این شرکت همچنان متعهدانه مشغول کار می باشند.

براساس این گزارش، این تعمیرات با هدف دستیابی به ظرفیت تولید و به جهت افزایش ضریب اطمینان پایداری تولید وبرپایه دانش متخصصان شاغل در پتروشیمی شیمی بافت برنامه‌ریزی شده و در مرحله اجرا می باشد.

در این عملیات قرار است برج شیشه ای C103 واحد اسید بخش هیدرولیز که یکی از حساس ترین و خاص ترین تجهیزات این واحد محسوب می شود اورهال و نوسازی شده و پکینگ های آن تعویض و خطوط توزیع خوراک اصلاح گردد.

طبق برنامه ریزی انجام شده در بخش دیگری از این تعمیرات ، ریبویلر این برج که مبدلی از نوع متریال خاص می باشد نیز تعویض میگردد. همچنین به جهت بالا بردن ضریب پیوستگی تولید با اتکا به دانش داخلی شفت و میکسر یکی از راکتورهای واحد اسید پس از نو سازی و اصلاح نصب و این راکتور آماده بهره برداری می شود.

گفتنی است، با انجام این تعمیرات، افزایش بهره‌وری مجتمع و در نتیجه افزایش سود حاصل از تولید تحقق خواهد یافت که همچنین به افزایش پیوستگی روند تولید نیز کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط