مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با هدف بازدید از طرح ها و مجتمع های پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از پتروشيمي شیمی بافت بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، دکتر عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو به همراه برخی از مدیران و معاونین شستا و تاپیکو از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در جریان این بازدید محمدعلی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات و نیز پروژه های توسعه ای این شرکت، به بیان برخی چالشهای موجود در فرآیند تولید و فروش محصولات پرداخته و برای رفع آن تقاضای مساعدت نمود.

درادامه این نشست دکتر نوروزی مدیرعامل شستا طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده زمینه رشد در پتروشیمی شیمی بافت مشاهده می شود و شرکت می تواند با سرمایه گذاری بیشتر در خدمت به کشور در زمینه صادرات محصولات و ارزآوری و همچنین تأمین خوراک بنگاه های تولیدی کشور نقش موثری ایفاء کند.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده پتروشیمی شیمی بافت در حوزه صادرات محصولات تولیدی خود تأکید کرد: مقدار بالای صادرات نشان دهنده این است که کیفیت محصولات در حد استاندارد جهانی تولید شده و مشتری بین المللی برای آن وجود دارد.

نوروزی بر استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و نرم افزارهای جدید برای رفع مشکل زیست محیطی شرکت تأکید کرد و گفت: انتظار داریم شیمی بافت بر روی دو‌ مقوله مهم تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه گذاری جهت ورود در بازار سرمایه تمرکز ویژه ای نماید زیرا برای پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت در زمینه ایمنی و رشد تولید محصول این موضوع مهم و تاثیرگذار می باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط