به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم این شرکت، بمناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نموده که متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

«سیزدهم رجب ماه نزول رحمت الهی، سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است.

نام علی(ع) همواره تجلی‌بخش مفاهیم بلند انسانی نظیر بندگی و تسلیم در آستان اقدس الهی است؛ این‌گونه است که امروز هر انسان آزاده‌ای در مقابل نام بلند مولای متقیان ابراز ارادت می‌کند و تا ابد، الگوی مردان عالم خواهد بود و امید است که همه‌ی ما توفیق آن را داشته باشیم رهرو راستین آن حضرت باشیم.

برخود لازم می دانم این روز را که به حق به عنوان روز پدر نامگذاری شده است، صمیمانه به همه پدران فداکار و همکاران عزیزم در پتروشیمی شیمی بافت تبریک و تهنیت عرض ‌نموده و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی دارم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی نمایم.

در پایان از همه همکارانم خواهشمندم با حفظ آرامش و به دور از استرس با رعایت بهداشت فردی ، اجتماعی و  با رعایت اصول پیشگیرانه در محیط کار و محل زندگی با تلاش جهادی تا ریشه کن کردن و کنترل ویروس کرونا و رسیدن به نقطه مطلوب از هیچ کوششی دریغ ننمایند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط