مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت فرارسیدن ۵ اسفندماه، روز مهندسی پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

تاریخ درخشان ایران اسلامی به خود می بالد که سرشار از دانشمندان و مهندسین باخردیست که پایه ‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این سرزمین کهن بوده ‌اند..آنچه از آن نسل اندیشمند و فرهیخته به جامعه امروز متخصصان، اندیشمندان و مهندسان ایران در ردیف میراثی گرانبها بر جا مانده، اخلاق حرفه ای، روحیه خودباوری و تعهد است که در کنار توانمندی، خلاقیت و پشتکار مهندسان و متخصصان برای اعتلا و سربلندی میهن به کار گرفته می شود.

پنجم اسفندماه روز تجليل از مهندساني است كه موتور محركه در بخش‌هاي مختلف كشور بوده و همواره با فکر و اندیشه متعالی با تکیه بر توان و پشتکار خود در راه پیشرفت این مرز و بوم گام برداشته اند.

شرکت پتروشیمی شیمی بافت به عنوان مجموعه‌‌ای پویا و متکی بر دانش مهندسی، از دانش‌ آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و همواره کوشیده است تمامی ظرفیت‌های تخصصی در اختیار خود را برای توسعۀ زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی کشور به کار گیرد.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه خطیر مهندسی کشور، این روز فرخنده را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ مهندسان شرکت پتروشیمی شیمی بافت که با تلاشهای خستگی ناپذیر خود راه پیشرفت و توسعه را در پیش گرفته اند، تبریک گفته و سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از صانع هستی بخش آرزومندم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط