با حضور مدیرعامل  پتروشیمی شیمی بافت جلسه تقدیر و تشکر از مدیران، رؤساء و سرپرستان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، با توجه به موفقیت های اخیر این شرکت در زمینه افزایش تولید ، جلسه ای با حضور مهندس شمس مدیرعامل شرکت شیمی بافت و مدیران، رؤساء و سرپرستان مجتمع برگزار و از زحمات و تلاشهای آنان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

مهندس شمس در این نشست ضمن ابراز رضایت از وضعیت تولید شرکت، اظهار داشت: آن چیزی که این روند افزایش تولید را ارزشمند می نماید این است که با توانایی پرسنل شرکت واستفاده از منابع موجود و در عین حال بدون سرمایه گذاری جدیدی توانستیم بدون حادثه و رخدادی به ظرفیت اسمی کارخانه نزدیک شویم.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت با اشاره به زدن رکورد تولید ماه گذشته در بین پتروشیمی های منطقه و کشور و انعکاس این خبر در رسانه ها، افزود: وقتی ما با همت و تلاش کارکنان شرکت بتوانیم این موفقیت را ادامه دهیم از آن طرف  مشتری های جدیدی هم برای محصولات ما پیدا می شود و طبیعی است در صورت فروش بیشتر، ارزش افزوده بیشتری هم نصیب شرکت خواهد شد؛ آنجاست که می توان کارهای بزرگی انجام داد و یک سرمایه گذاری جدیدی از دل آن ایجاد نمود و این معنای یک اقتصاد سالم می باشد.

مهندس شمس در ادامه علت اصلی این موفقیت را همدل و یک جهت بودن کلیه پرسنل بیان نموده و گفت: وجود نیروی جوان و پرتلاش در شرکت یکی از دلایل این همسویی می باشد.

ایشان در پایان صحبتهای خود ضمن تشکر مجدد از زحمات و تلاش پرسنل واحدهای مختلف شرکت، نقش خانواده کارکنان را در این بهره مندی بسیار پررنگ ارزیابی کرده و از آنان بصورت ویژه قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط