جلسه هم اندیشی مسئولان HSE شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) به میزبانی پتروشیمی شیمی بافت در محل مجتمع این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه که با حضور مهندس حسین شیری مدیر آموزش و پژوهش شرکت piic و نمایندگان شرکت های کربن ایران، فرآورد قشم ، فیرمکو ، شیمی تکس آریا در حوزه هایHSE  و آموزش برگزار شد، مهندس عساکره رئیس واحد HSE شرکت شیمی بافت به بیان نکاتی پیرامون مدیریت هزینه و ریسک واحدهای فرآیندی و مهندسی،استفاده دقیق و صحیح از پرمیت های کاری و اهمیت نظارت بر کارهای در ارتفاع برای جلوگیری از حوادث،  پرداخت .

وی ضمن اعلام آمادگی شرکت شیمی بافت جهت آموزش HSE به کارکنان شرکت های همکار اعلام نمود بر حساسیت و نوع کنترل مؤثر برابر الزامات تأکید و این مهم را با رکن اصلی آموزش مرتبط دانست و همچنین بر لزوم و اهمیت آموزش نیروی انسانی در تمام حوزه های آتش نشانی، رعایت الزامات ایمنی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اشاره نمود.

در ادامه این جلسه کلیه نمایندگان شرکت ها به بیان مشکلات و مباحث موجود در این زمینه پرداخته و آموزش صحیح و کامل در تمامی بخش های مورد نیاز را ضروری دانستند.

همچنین مهندس حسین شیری، مدیر آموزش و پژوهش شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ضمن تأکید مجدد بر اهمیت رعایت الزامات ایمنی و ضرورت آموزش آن در مجموعه های تابعه، خواستار اجرای آموزش و تعامل در شرکتهای زیر مجموعه جهت همسان سازی نوع آموزش و مدیریت هزینه با استفاده از توان علمی موجود در شرکتها شدند.

 

گزارش تصویری::

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط