به گزارش روابط عمومی، در آستانه عید بزرگ غدیرخم مهندس سید محسن شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت طی پیامی این مناسبت را خدمت همه همکاران تبریک عرض نمود.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من کنتُ مولاه فهذا علی مولاه

فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع آفتاب امامت از آسمان نبوت، موسم اکمال دین و اتمام نعمت را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رخداد غدیر در ذى الحجه سال دهم هجرى، تنها یک اتفاق تاریخى نیست؛ بلکه غدیر، بعنوان یک تفکر انسانی و اسلامی به دین مبین اسلام عظمت داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

بدون شک توفیق درک همه ابعاد این واقعه عظیم و تأسی به سیره ائمه معصومین(ع) چراغ راهی است تا سر منشاء معنویت و ایمان را از عمق وجودمان پاس بداریم و اطمینان دارم مادامی که عطر ولایت و ولایتمداری جان و دلمان را می پیراید علاوه بر اجر معنوی، امورات دنیوی ما نیز تأمین خواهد بود.

اینجانب، ضمن تبریک مجدد این عید فرخنده و دهه ولایت خدمت همه همکاران مجموعه پتروشیمی شیمی بافت و خانواده محترمشان، امید است با سرلوحه قراردادن منش، اخلاق و رفتار عدالت خواهانه آن امام همام(ع)، برای خدمت هرچه بیشتر به تولید و صنعت کشور موفق و مؤید باشید.

سید محسن شمس

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط