به گزارش روابط عمومی ، سید محسن شمس، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت در جلسه روز سه شنبه مورخ 24/05/96 با رئیس و سرپرستان واحد HSE مجتمع دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این جلسه مهندس عساکره رئیس واحد HSE ، گزارشی از وظایف و امور انجام گرفته توسط این واحد ارائه  و در ادامه مهندس شمس طی سخنانی از زحمات شبانه روزی پرسنل HSE در جهت ایمن سازی واحدهای مجتمع تشکر و افزودند: یکی از امتیازات واحد HSE، وجود نیروهای کاربلد و متعهد در این واحد می باشد که حفظ این مزیت و ارتقاء آن نيازمند آموزش مداوم و پايبندي كليه نفرات و كاركنان به رعايت قوانين ايمني است.

ایشان با تأکید بر لزوم رعایت مسائل ایمنی هنگام کار و توجه ویژه به سلامت کارکنان، خاطر نشان شدند: با توجه به حساسيت بالای کار در سایت عملياتي مجتمع، رعایت نكات ايمني از جایگاه بالایی برخوردار است لذا اجرای صحیح استانداردها، دستورالعمل‌ها و الزامات ایمنی بوسیله همکاران واحدهای عملیاتی در جلوگیری از بروز حوادث و حفظ سرمایه‌ها و سلامت پرسنل نقش موثری دارد.

مهندس شمس در پایان سخنان خود بر ضرورت مشارکت تمامی همکاران در جهت ارتقاء فرهنگ ایمنی، حفاظت از سرمایه‌ها، حفظ محیط زیست، سلامت محیط کار و بر به روز نمودن تجهیزات ایمنی و رفع نواقص موجود تأکید نمودند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط