مهندس احمد دهقان سرپرست شرکت پتروشیمی شیمی بافت با صدور پیامی، فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه همکاران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در این پیام آمده است:

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.
امروز پس از گذشت چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شاهد پیشرفت در حوزه‌های صنعتی از جمله صنعت پتروشیمی کشور هستیم و قدم‌های موثر و ماندگاری در خودکفایی در این صنعت حیاتی و بسیار مهم برداشته‌ایم.
کارکنان و متخصصین شرکت پتروشیمی شیمی بافت با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در سنگر تولید در حال خدمت‌رسانی موثر برای کشورمان ایران اسلامی است و برای توسعه و پیشرفت کشور، همت خود را به کار گرفته و در این مسیر قدم برمی‌دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای معظم این انقلاب عظیم؛ در بهاری دیگر از این انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان و ذینفعان خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سعادت و خیر و برکت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط