شرکت پتروشیمی شیمی بافت، 165 درصد از سود خالص سالانه پیش بینی شده در بودجه سال 99 را در عملکرد 9 ماهه خود محقق کرده است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، سود خالص 9 ماهه این شرکت به نسبت مدت مشابه سال گذشته 127 درصد رشد داشته است؛ همچنین درآمد حاصل از فروش در مدت مذکور 101 درصد از کل بودجه فروش سال جاری را پوشش داده است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

براساس این گزارش، در زمینه تولید محصولات اصلی این شرکت در 9 ماهه سال 99، مقدار تولید MTBE 115 درصد و همچنین تولید MEK 141 درصد بودجه را محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این دو محصول به ترتیب 5 و 58 درصد رشد داشته است؛ دستیابی به این مقدار تولید درحالی صورت پذیرفت که سایت 1 این شرکت در آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه دوره اورهال را پشت سر گذرانده است .

این شرکت توانست در بخش صادرات، 124 درصد از مقدار محصولات صادراتی خود را طی مدت مذکور محقق نماید که رقمی بسیار قابل توجه می باشد؛ مقدار تناژی صادرات به نسبت مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد داشته است.

همچنین لازم به ذکر است، شرکت شیمی بافت در راستای مسئولیت های اجتماعی و اجرای الزامات HSE پروژه اورهال مخازن و طراحی، ساخت و نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق را برای مخازن ذخیره سازی خوراک و محصول سایت یک تعریف کرده است که پروژه مذکور پس از اخذ مجوزات لازم در مراحل اجرایی آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط