مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا س، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، پیام تبریکی خطاب به بانوان همکار شاغل در این شرکت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

«سالروز میلاد باسعادت یاس خوش بوی خاندان نبوی، حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) و روز مادر بر تمامی مادران و زنان سرافراز ایران اسلامی به ویژه بانوان پرتلاش پتروشیمی شیمی بافت مبارک باد.

ترديدي نيست كه شما بانوان گرامي به پيروي از اسوه بي همتاي همه زنان عالم، درتحقق اهداف والايي چون ارتقاي سطح فرهنگي جامعه و بهبود كيفيت زندگي همواره كوشا بوده و در اين مجموعه نيز به عنوان يكي از سنگرهاي مهم در عرصه صنعت پتروشیمی تلاشي در خور تقدير داريد.
امیدوارم سایه پر مهر شما بزرگواران سایبان کانون گرم خانواده باشد و در پناه الطاف بیکران خداوند متعال همواره سلامت و پیروز باشید.

فرصت را مغتنم شمرده و تقارن این مناسبت را با آغاز چهل و دومین بهار انقلاب ، هنگامه طلوع آزادی ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را به مردم شریف بویژه کارکنان و خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تجدید پیمان با شهدا و رهبر فرزانه انقلاب،  از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی  مسئلت می‌نمایم .»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط