سرپرست حراست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به منظور بازدید از مجتمع های پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از شرکت شیمی بافت بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، حمیدی سرپرست حراست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به همراه حسین قربانی مدیر حراست شرکت هلدینگ نفت،گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و هیئت همراه روز چهارشنبه (10دی ماه) به منظور بازدید از شرکت های عضو مجموعه شستا در استان خوزستان، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از مجتمع پتروشيمي شیمی بافت بازدید نموده و در جلسه ای از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

مسعود بابایی مدیرمجتمع سایت 1 پتروشیمی شیمی بافت در این جلسه ضمن ارائه گزارشی جامع ضمن معرفی شرکت، آخرین وضعیت تولید و ثبت رکوردهای متعدد تولید محصولات طی سه سال گذشته را شرح داده ونیز توضیحاتی درباره روند اجرای دوره اورهال کارخانه و مخازن و همچنین نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق ارائه کرد.

همچنین در این جلسه احسان اکبری مدیر حراست پتروشیمی شیمی بافت طی سخنانی، این شرکت را بدلیل آنکه عمده فرآیندهای در آن بومی سازی شده و با تکیه بر توان داخلی وابستگی آن به خارج کم شده است نمونه ای از یک قرارگاه اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط