مدیرمجتمع سایت 2 پتروشیمی شیمی بافت از تحقق بودجه پیش بینی شده سال جاری تولید محصول MEK در طی مدت 9 ماه و ثبت رکوردی دیگر در تولید این محصول استراتژیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، عبدالمحمد ارجمندی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: میزان تولید محصول متیل اتیل کتون (MEK) تا پایان آذرماه سال جاری معادل 2557 تن بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 58 درصد پیشرفت داشته است. دستیابی به این مقدار تولید از ابتدای راه اندازی تاکنون در این شرکت بی سابقه بوده است .

وی گفت: این افزایش تولید در سایه رعایت کامل استانداردهای HSE ، حفظ شرایط ایمن و همچنین اصلاح فنی و افزایش راندمان فرآیندی ،کاهش ضایعات تولید و کاهش توقفات برنامه ریزی نشده بدست آمده است و توانسته نقش بزرگی در تولید صنایع پائین دستی ، نظامی، چرم و رزین به عنوان مصرف کنندگان اصلی خود داشته باشد.

ارجمندی اظهار داشت: متیل اتیل کتون یک حلال صنعتی است که در سایت 2 شرکت پتروشیمی شیمی بافت (از شرکت های تابعه شستا) تولید شده و تنها تولید کننده این محصول در ایران و خاورمیانه می باشد و همواره این شرکت توانسته است با وجود استفاده از متریال بسیار خاص و حساس نیاز داخلی کشور را تأمین کند و از این حیث کمک شایانی به رونق و حفظ اشتغال در صنایع وابسته داشته باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط