سیدمحسن شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی بدست عوامل تروریست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

باز پروازی دیگر بر فراز قله دماوند تا عرش خدا و باز آفرینش قدرت و عزت برای ملت ایران؛ سرداری دیگر، پس از سالها قدرت آفرینی دانشمندانه با علم، این بار با شهادت خود بر اقتدار ملت ایران افزود.

شهادت مظلومانه سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری زاده که سالیان عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت.

اینجانب بهمراه خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی، در این مصیبت، داغدار و عزادار هستند و البته با گامهایی بلندتر و موثرتر، مسیر  مقاومت، رشادت و فداکاری‌ شهدای مظلوم و دانشمندان شهید خود را با انگیزه و سرعت دوچندان درعرصه تولید ادامه خواهیم داد.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به  مقام معظم رهبری،‌ جامعه علمی کشور و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام،از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می نمایم.

والعاقبه للمتقین

سیدمحسن شمس

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط