فاز اجرایی پروژه اورهال (سایت صنعتی و مخازن) و طراحی، ساخت و نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق بر روی مخازن سایت 1 شرکت پتروشیمی شیمی بافت در ماه جاری  رسماً آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس بابایی مدیر مجتمع و پروژه های مذکور ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای کاهش ریسک های HSE محیط کار و رفع موارد اشاره شده در HAZOP انجام شده در سطح کارخانه سایت 1 شرکت و همچنین حمایت کامل مدیران شرکت های هلدینگ، این پروژه ها تعریف گردید.

به گفته وی در طول زمان توقف واحد و اورهال مخازن، ایجاد طراحی جدید و تغییر در مسیر ورودی و خروجی مخازن با نصب شیرهای کنترلی در شرایط اضطراری بر روی این مسیرها، نصب شیرهای کنترلی بر روی مسیر فلرینگ مخازن تحت فشار با قابلیت فرمان از اتاق کنترل، بازسازی و ترمیم کولینگ تاورها و تعویض کاتالیست های راکتورها انجام خواهد شد.

مسعود بابایی افزود: جایگزینی و جابه جایی لول ترانسمیترهای جدید، انجام کارهای گرم مربوط به نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق، بازرسی کل مخازن و همچنین سقف شناور مخزن MTBE بعنوان مهمترین کارهای تعریف شده می باشد .

وی با اشاره به این مطلب که به دلیل پیچیدگی دستگاه‌های صنعتی و نیز برای جلوگیری از خطرات احتمالی، اورهال را معمولا افراد متخصص و باتجربه در زمینه های مکانیک، الکتریک، الکترونیک و صنایع انجام می‌دهند، افزود: این دوره تعمیرات اساسی به همت و تلاش شبانه روزی پرسنل واحدهای خدمات فنی(نظارت)، تعمیرات، بهره برداری و HSE کارخانه و با رعایت کامل مسائل ایمنی و درکمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مدیر مجتمع سایت 1 پتروشیمی شیمی بافت در پایان اظهار داشت: اورهال مخازن ذخیره خوراک و محصولات شرکت برای اولین بار از بدو راه اندازی تاکنون که قریب به 18 سال است انجام می گیرد و مطالعات کامل و دقیق آن  از سال 98 آغاز و ارکان مدیریت پروژه جهت اجرای هرچه بهتر آن مشخص گردید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط