مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت به مناسبت سوم خرداد ، روز آزاد سازی خرمشهر در پیامی این روز بزرگ را نماد شجاعت ، دلاوری و سند افتخار ملی دانست که در تاریخ برای همیشه ماندگار خواهد ماند .

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن پیام مهندس سید محسن شمس بدین شرح می باشد:

« تاریخ انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از رویدادهایی است که هر یک به عنوان صفحاتی مملو از افتخار در تاریخ این دیار ثبت شده است؛ در این میان، حماسه آزادی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرزوبوم، به منصه ظهور رسید.

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، تجلی‌گر فتح بزرگ الهی بود که روحیه جانفشانی، ایثار و مقاومت ملت ایران اسلامی را به جهانیان شناساند؛ در واقع لطف الهی بود که از آستین ملت ایران خارج شد و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) “خرمشهر را خدا آزاد کرد” و این شهر را برای همیشه در تاریخ ماندگار و آن را نماد شجاعت ، دلاوری و سند افتخار ملی نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز ، خانواده معظم شهدا و پرسنل پرتلاش مجموعه شرکت پتروشیمی شیمی بافت صمیمانه تبریک عرض می نمایم و توفیقات همگان را در مسیر پاسداری از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.»

 

سیدمحسن شمس

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط