به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، به مناسبت فرارسیدن۱۱ اردیبهشت روز کار وکارگر، مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی این روز را به همه ی کارگران کشور به ویژه پرسنل پتروشیمی شیمی بافت تبریک گفت.

در پیام مهندس سید محسن شمس آمده است:

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند.

کارگران، پیشگامان نشاط آفرین اقتصادند و معتقدیم اقتصاد کشور مرهون تلاش بخش تولید است و رمز عمل به توليد ملي نيز نهفته در همت کارگران عزیز و خدوم است. شرکت پتروشیمی شیمی بافت نيز با تأسی از پیام روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 99 به عنوان سال “جهش تولید” به پشتوانه اراده پولادین ومتفكرانه کارگران متعهد و همت جهادی آنها چرخ صنعت عظيم پتروشیمی را پويا نگه داشته است و در تلاش است تا برنامه‌ها و فعالیت های این شرکت بر مدار تولید پایدار و با هدف حمایت از کار و اشتغال پیش رود.

همواره بر این باور بوده و هستم که موفقیت میسر نمی شود مگر با همدلی و همراهی همه اعضای یک مجموعه؛ در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا و در شرایط سخت تحریم های تحمیلی اقتصادی، چشم امید خانواده بزرگ تولید صنعتی کشور به دستان پرتوان شما تلاشگران خستگی ناپذیر این عرصه است. به لطف و یاری خداوند متعال و با همت شما عزیزان مسیر ارتقای صنعتی و رونق تولید محصولات با کیفیت را پرشتاب تر و با توان بیشتر ادامه خواهیم داد.

در پایان با درود به همه پویندگان اصیل و خدوم به ویژه همکاران ارجمند، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان از تلاش های خالصانه و شبانه روزی همه کارگران زحمتکش خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارتان، تجسمی از همت والایتان است را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر شما و خانواده های محترمتان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط