به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت مهندس سید محسن شمس طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) را به تمامی پرسنل و خانواده های محترم این شرکت تبریک گفت.

این پیام بدین شرح می باشد:

سلام بر مهدی موعود خورشید جان‌ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت. آن امام زمانه ای که همه انسان‌ها در همه ابعاد زندگی این جهان، اکنون بیش از هر زمان دیگری او را بی صبرانه انتظار می‌کشد.

منتظرانی که برای رهایی از چالش‌های فرساینده در پی معبری برای رسیدن به آرامش روحی و امنیت فکری هستند که برای شیعیان جهان وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بزرگترین بارقه امید و نوید بخش برقراری صلح و داد در جهان است.

اميد داريم در این روزهای گرفتاری ویروس منحوس کرونا مشیت الهی بر تعجیل در زدودن پرده‌های غیبت و ظهور آن خورشید عالم‌تاب حکم نماید که همانا این طلوع، دلخوشی ما و موجب غروب تسلط طاغوت و استكبار بر مستضعفین عالم و تحقق وعده هاي الهي خواهد بود.

اینک با تبریک ولادت با سعادت آن امام همام و بزرگترین احیاگر آیین محمدی (ص) از خداوند سبحان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری بزرگوار انقلاب و نیز آرزوی موفقیت و سلامتی شما همکاران ارجمند در پتروشیمی شیمی بافت و خانواده های محترم ایشان را مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط