مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت اقدامات پیشگیرانه این شرکت را در مبارزه با شیوع به بیماری کرونا تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس سید محسن شمس مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت مبارزه با شیوع این بیماری، پتروشیمی شیمی بافت در جهت ایجاد وحدت رویه مدیریتی و جامع کمیته داخلی ویژه مبارزه با بیماری کرونا ویروس را تشکیل داده و ضمن اطلاع رسانی تصمیمات این کمیته به پرسنل ، با انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری علاوه بر ضدعفونی محیط کار پرسنل مجتمع سایت های 1 و 2 این شرکت ، پایش کارکنان و مراجعه کننده ها در زمان ورود، آموزش هایی نیز در این زمینه نیز ارائه شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در رابطه با کنترل شیوع این بیماری و بخش نامه استانداری مبنی بر تغییر ساعت کاری در پتروشیمی شیمی بافت ساعات کاری از 8 الی 13 مخصوص کارکنان روزکار اعمال شد و مقرر شد کلیه واحدها با تنظیم جدول زمانبندی حضور نفرات با اولویت عدم حضور پرسنل خانم و رویکرد کاهش 20 درصد نیرو در هر واحد تا زمان شکست این بیماری به کار خود ادامه دهند.

مهندس شمس تصریح کرد: سلامتی کارکنان در اولویت اصلی ما قرار داشته و تمهیدات لازم برای شرایط و وضعیت های مختلف پیش بینی شده تا ضمن مبارزه با شیوع بیماری در صورت امکان شرایط تولید شرکت با قوت هرچه تمام تر در سالی که به شعار جهش تولید مزین شده نیز حفظ شود.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت اضافه کرد: حذف سیستم کنترل ورود و خروج (اثر انگشت )، آموزش و آگاه سازی کارکنان با تهیه کلیپ و نصب اطلاعیه های بهداشتی، کاهش تجمعات و حذف جلسات غیر مهم، انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطوح و محیط های کاری ، تعطیلی رستوران برای کارکنان روزکار و سرو غذای کارکنان نوبتکار در شرایط کاملاً ایزوله و در ظروف یکبار مصرف ، تهیه و خرید ماسک تنفسی و محلول ضد عفونی دست و محیط جهت پرسنل، انجام عملیات تب سنج در زمان ورود کارکنان در کلیه شیفت های کاری از دیگر اقدامات پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در این شرکت بوده است.

مهندس شمس در ادامه اظهار داشت: بمنظور صیانت از سلامت همکاران ضمن ارزیابی ریسک واحدها و مشاغل توسط واحد HSE، لیست کلیه کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای از جمله قلب و عروق، ریوی و .. هستند تهیه شده و ضمن اعطای مرخصی به آن افراد از حضور کلیه کسانی که نیز دارای علائم سرماخوردگی بوده تا بهبودی کامل جلوگیری به عمل آمده است.

وی در پایان گفت: با انجام تب سنجی رانندگان و ضد عفونی خودروهای سنگین قبل از ورود به شرکت، تأمین خوراک تولید و بارگیری محصولات شرکت بدون وقفه در حال انجام می باشد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط