جلسه قدردانی از تلاشها و اقدامات سال 1398 پرسنل واحد حراست سایت های 1 و 2 شرکت شیمی بافت روز دوشنبه 25 اسفند در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، احسان اکبری مدیر حراست این شرکت فعالیت های انجام شده این واحد را در سال 98 همگام و هم پای ساختاری مدیریتی شرکت عنوان کرد و تأکید کرد: ما در صنعتی مشغول فعالیت هستیم که در آن موظفیم هیچگونه اشتباهی در کارهای محوله نداشته باشیم و همواره بخاطر حساسیت بالای مجموعه های تولیدی، سعی بر انجام دادن ایده آل ترین اقدامات باشیم.

وی وظیفه حراست را حفاظت از ارزش های مجموعه اعلام کرده و افزود: کمک به فرآیند تولید و بهره وری بعنوان مهمترین ارزش ها و ساختار اقتصادی شرکت از وظایف اصلی و حساس واحد حراست می باشد.

اکبری در پایان در راستای ایجاد یک حراست در تراز و بالندگی این صنعت به برنامه ریزی های لازم جهت انجام آموزش های تخصصی برای سال آینده اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مهندس بابایی مدیرمجتمع سایت یک پتروشیمی شیمی بافت ضمن قدردانی از فعالیت های پرسنل واحد حراست در سال 98 این واحد را نشان دهنده جایگاه ، ساختار و نظم شرکت عنوان کرد و بر مهم بودن جایگاه حراست در تیم فرماندهی حادثه شرکت تأکید کرد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط