سید محسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را  به پرسنل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

“به نام خالق هستی ”

يا مقلب القلوب و الابصار  ، يا مدب​ر الليل و النهار ،  يا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الي احسن الحال

با اهداي سلام

دست عنایت خداست که دیگر بار گردش چرخ ایام و نسیم جان نوازش با به رخ کشیدن بهار، جلوه ای از رحمت پروردگار را عیان می سازد.خداوند متعال را شاکریم که دوباره توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

سال  ۹۸ کم از حوادث ناگوار به خود ندیده است اما در عرصه صنعت پتروشیمی، حضور پررنگ و با صلابت همه تلاشگران علی الخصوص شما همکاران عزیز در پتروشیمی شیمی بافت فشارها را کم رنگ نموده و همگان را به آینده ایی درخشان در این صنعت امیدوارتر نمود.

پتروشیمی شیمی بافت در سالی که گذشت با همه سختی ها و شیرینی هایش، همچون سایر بخشهای اقتصادی و تولیدی کشورمان فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشت و همچنان استوار کوشید تا در مسیر توسعه و رشد اقتصادی کشور خاطره زیبایی از جهاد و تلاش را در راستای رونق تولید به یادگار گذارد؛

«ادغام شركت شيمي تكس آریا در شرکت شيمي بافت، شکستن رکورد توليد و فروش محصول MTBE و MEK ، افزایش و رشد بالای صادرات محصولات شرکت نسبت به سال 97 ، دریافت مجوز عرضه محصول رافينت ٢ در بورس انرژی، تأمين تجهيزات اروپايي جهت دوره اورهال سال آينده علیرغم وجود تحریم های ظالمانه، تأمین كاتاليست مناسب براي توليد محصول MTBE و MEK تا 2 سال آینده و خريد قطعات یدکی برج های شیشه ای» تنها گوشه ای از دستاوردهای شرکت در سال 98 می باشد؛ و بی تردید در سال جدید نیز این منش و روش با قدرت هرچه بیشتر نیز به کار گرفته خواهد شد.

همکاران عزیز، سال 1399 رو به آغاز است، سالی که پیش درآمدی برای شروع سده ای جدید در تقویم هجری شمسی است. اقتضاء دارد در سال جدید با معرفت عمیق نسبت به شرایط، باور خود را بر ضرورت توسعه و استمرار موفقیت ها و نیز ارتقاء جایگاه رفیع شرکت بی مضایقه همت گماریم . از همه شما عزيزان تقاضا دارم، با ارتقاء سطح تعلق و تعالي سازماني، رعايت قانون و مقررات، توجه به کرامت انساني و سلامت کار در سايه توجه به ايمني را به عنوان اصول اوليه کار، پذيرفته و عملي نماييم.

اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت، فرارسیدن نوروز باستانی، عید سعید مبعث و اعیاد معظم شعبانیه را به شما و خانواده های محترمتان صمیمانه شادباش عرض نموده و آرزو دارم سال جدید در پرتو الطاف ایزد سبحان سالی سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت برای همه هموطنان عزیز بالاخص  همكاران محترم در پتروشيمي شيمي بافت رقم بخورد.

ان شاءالله

سید محسن شمس

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط