مهندس سید محسن شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، بمناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نموده که متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

واپسین روزهای سال معطر به شمیم ولادت با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابیطالب (ع)، معرف والاترین مظهرعدالت، تلألودرخشان ولایت و تابندگی امامت است. آن امام همامی که مثال بی مانندی از انسان کامل و الگوی تام برای پیروان راستین اش می باشد و چراغی پرفروغ روشنابخش اهل یقین و معرفت است.

نامگذاری بحق و زیبای این روز به نام پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی نمائیم.

بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از همراهی و همدلی صمیمانه همه پرسنل گرامی در پیشبرد اهداف و مأموریت های این شرکت، این روز عزیز را به همه تلاشگران مجموعه پتروشیمی شیمی بافت به خصوص پدران سخت‌کوش و متعهد تبریک عرض نموده و آرزو می نمایم در این روزهایی که کشورعزیزمان میزبان مهمان ناخوانده بیماری کرونا ویروس می باشد همه هموطنان بخصوص همکاران عزیز در صحت و سلامتی در کنار خانواده و فرزندان، روزهایی سرشار از برکت و موفقیت پیش رویشان باشد. ان شاءالله

سیدمحسن شمس

مدیرعامل

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط