مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیمی بافت با صدور پیامی ضمن اعلام آمادگی هیات مدیره، مدیران و پرسنل این شرکت جهت حضور در انتخابات مجلس یازدهم از عموم هموطنان برای مشارکت در این عرصه مهم دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن پیام صادر شده  بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم»

خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه 11)

انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل و سکان هدایت کشور را به دست نمایندگان ملت سپرده است و نشان داده است که به دنبال ایجاد نظامی دینی و مردم سالار است که در آن مردم بر اساس شرع مقدس اسلام مسیر حرکت کشور را انتخاب می‌کنند.

در کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز، انتخابات اهمیت فراوانی دارد، امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «من متواضعانه از شما می‌خواهم که حتی‌الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت نمایید و اشخاصی اسلامی، متعهد و غیر منحرف از صراط مستقیم الهی در نظر بگیرید و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهید که به اسلام و جمهوری اسلام و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم ندارند».

دشمن با همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم است تا مشارکت حداقلی را به پای ثمردهی درخت بی‌ریشه فشار حداکثری بگذارد؛ اما مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات می تواند نقشه شوم دشمنان قسم خورده این انقلاب را نقش بر آب نماید.

نیاز به مجلس قوی و کارآمد که در رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب بسیار مورد تأکید قرار گرفته است به همه ما این موضوع را گوشزد می‌کند که باید از رأی احساسی، عاطفی فاصله گرفت و نیازهای اصلی کشور را مدنظر قرار داد. دقت در گزینش افراد با صلاحیت، کارآمدی و سلامت مجلس را تضمین خواهد کرد؛ دیانت، کارآمدی، مردمی و انقلابی بودن در فکر و عمل ویژگی های اصلی یک نماینده در تراز انقلاب می باشد که باید در انتخاب همه ما مورد توجه قرار گیرد.

اینجانب به نیابت از اعضای محترم هیأت مدیره و پرسنل محترم پتروشیمی شیمی بافت اعلام می دارم که کارمندان این شرکت در دوم اسفندماه 98 هم قدم با دیگر هموطنان عزیز با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح مقدمات تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را در این برهه حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورده و بار دیگر دشمنان قسم خورده این انقلاب و ایران عزیز را ناامید و مأیوس خواهند نمود.

بِعُونِ اللهِ و تُوفِیقِه

سید محسن شمس

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط