بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س)، روز مادر و گرامیداشت هفته زن ، طی مراسمی از بانوان شاغل در سایت های 1 و 2 شرکت پتروشیمی شیمی بافت تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیمی بافت، این مراسم روز شنبه مورخ 2۶ بهمن ۹8 با حضور مهندس سید محسن شمس مديرعامل و جمعی از مدیران این شرکت در محل سالن جلسات سایت 1 برگزار شد.

مهندس شمس در ابتدا ضمن تبريك این روز، مناسبت روز مادر و هفته زن را بواسطه پیوند آن با ولادت حضرت فاطمه(س) بسیار مهم بیان داشته و گفت: از آنجاییکه حضرت زهرا (س) مظهر شجاعت، مهربانی و ایثار است، لذا زنان ما با الگو گرفتن از این بانوی بزرگ اسلام می توانند عهده دار مسئولیت های بزرگ و مهم باشند و نقش بسزایی در موفقیت های جامعه و خانواده خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه زن بعنوان محور خانواده الگوی مناسبی برای فرزندان است و همگام با مردان می توانند در جهت تولید ثروت داخلی تلاش نمایند افزود: زنان شاغل در کشور علاوه بر وظیفه مهم مادری و همسری در عرصه کار و تلاش نیز بسیار فعال بوده و در بالا بردن تولید ثروت داخلی بسیار تأثیرگذار می باشند.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت تأکید کرد: امروز بانوان همکار در خانواده شیمی بافت نقش بسیار موثری در موفقیت های شرکت ایفاء می نمایند و در مجموعه از این همکاران بواسطه تلاش و کوششی که انجام می دهند رضایت نسبی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط