مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا س، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، پیام تبریکی خطاب به بانوان همکار شاغل در این شرکت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم . بر همگان مسلم است که زنان دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی ایران بزرگ نقش آفرینی نموده اند و شرکت شیمی بافت نیز با حضور زنانی فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند ، توانسته است وظیفه خطیر خود را به بهترین نحو به خانواده بزرگ صنعت ایفاء نماید.

در آستانه این مناسبت بزرگ، فرصت را مغتنم شمرده و قدردان تلاش همکاران گران قدری هستیم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند؛ امیدوارم با افزایش توانمندی بانوان گرامی شاغل در شرکت شیمی بافت، فرصت بهره مندی بیشتری از شایستگی‌های حرفه‌ای ایشان فراهم گشته و شتاب بیشتری در توسعه این شرکت صورت پذیرد.

اینجانب ضمن تبریک این میلاد فرخنده، تقدیر و شادباش خود را از خدمات ارزنده و شایسته‌ بانوان همکار و نیز سایر کارکنان عزیز در سایت های 1 ، 2  و دفتر مرکزی شرکت شیمی بافت ابراز داشته، توفیق و شادکامی روزافزون ایشان را از درگاه باری تعالی خواستارم.

«سید محسن شمس»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط