در ادامه سلسه مصاحبه های واحد روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت با پرسنل این شرکت، پای صحبت های سرکارخانم زهرا برمکی سرپرست واحد آزمایشگاه سایت 2(شیمی تکس آریا سابق) نشستیم و پیرامون واحد تحت نظر وی به گفت و گو پرداختیم.

متن این مصاحبه در ادامه خواهد آمد:

ابتدا خود را معرفی نمائید و بفرمایید چگونه به استخدام شرکت شیمی بافت درآمدید؟

اینجانب زهرا برمکی ، دانش آموخته دوره دکتری واحد علوم تحقیقات تهران ، بومی شهرستان ماهشهر و متولد سال 1363 هستم . فعالیت شغلی خود را با آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی بندر ماهشهر ، امیدیه و پیام نور بندر امام در سال 87 آغاز کردم . از سال 93 نیز به عنوان کارشناس آزمایشگاه به استخدام شرکت شیمی بافت (سایت 2) در آمدم و این سرآغازی بود از ورود من به صنعت ، بعد از دو سال فعالیت در واحد آزمایشگاه و با تصمیم مدیریت وقت به ریاست واحد R&D منصوب شدم و فعالیتهای علمی خوبی در آن مدت داشتم . بعد از آن در سال 97 به عنوان سرپرست آزمایشگاه معرفی شدم که تاکنون نیز در این سمت مشغول خدمت می باشم.

وظایف و كار فعلي خود را توصيف نمائید.

واحد کنترل کیفیت به مثابه قلب تپنده شرکت عمل می کند ، پایش و آنالیز خوراک و ورودی کارخانه و محصول میانی و نهایی و همچنین آنالیز کیفی آب واحد UT و تست های میکروبی و زیست محیطی از جمله وظایفی است که به ما در این واحد محول شده است .

چند نفر در آزمایشگاه مشغول به کار هستند و اختصاری از شرح وظایفشون بفرمایید.

در واحد آزمایشگاه 6 نفر مشغول بکار هستند که شامل بنده سرپرست و یک نفر کارشناس روزکار و 4 نفر نوبت کار می شود . در واحد آزمایشگاه با وجود پرسنل شیفت ، به صورت 24 ساعته و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آزمایشات روتین و غیر روتین مورد نظر واحد بهره برداری و خدمات فنی تست و مورد ارزیابی قرار می گیرد .

يك تجربه ناخوشايند يا استرس‌زا در محيط كاري خود را بيان كنيد. چگونه آن را برطرف ساختيد؟

از آنحا که حساسیت کار در آزمایشگاه بالا بوده و دقت و صحت در واحد کنترل کیفیت اهمیت فوق العاده ای دارد لهاذا رسیدن به این مطلوب هیشه همراه با استرس بوده لذا ما هم یاد گرفتیم که از شرایط سخت نهراسیم و امروز به لطف آن شرایط سخت و دشوار ما قوی تر و توانمند تر شده ایم؛ این نکته ای است که همیشه به همکارانم یادآور می شدم .

سخن آخر:

و در نهایت از تلاش و زحمات همکاران خوب خودم در این واحد تشکر می کنم و قدردان همه مساعدت های آنها هستم . مراتب عالی تشکر و سپاس خودم را تقدیم مدیریت محترم کارخانه جناب مهندس ارجمندی می کنم که خالصانه و صادقانه از هیچ همکاری در جهت تعالی این واحد دریغ نکردند . و امید است که با استعانت حق تعالی به موفقیت های روز افزون تری در هدایت و ارتقای شرکت دست یابند . از مدیریت عامل محترم جناب مهندس شمس هم که در این چند سال اخیر با وجود تحریم های سخت که از سمت دشمنان این ملت به ما تحمیل شده توانستند خیلی خوب هدایت مجموعه را انجام دهند تشکر میکنم . در کل آینده خوب و چشم انداز روشنی را برای مجموعه شیمی بافت در سایت 1 و 2 می بینم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط