طی حکمی از سوی مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، احسان اکبری به عنوان مدیر حراست شرکت پتروشیمی شیمی بافت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در آیین تکریم و معارفه مدیران حراست این شرکت، مهندس شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت طی سخنانی از آقای عبدالستار عبدی، مدیر حراست سابق این شرکت به پاس تلاش و پشتکار وی درمسیر رشد و تعالی شرکت تجلیل و ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند ایشان در طول مدت تصدی این سمت،طی حکمی ایشان را بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب نمود.

وی با بیان اینکه آقای عبدی تلاشهای بسیاری در جهت حفظ آرامش برای پیشبرد اهداف مجموعه انجام داده ابراز امیدواری کرد همین روند با حضور آقای اکبری نیز ادامه یابد .
مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در ادامه با اشاره به جایگاه حراست و اهمیت آن در شرکت اظهار داشت: حراست در بوجود آمدن امنیت در مجموعه و حفظ آن با رعایت احترام به افراد نقش کلیدی داشته و همچنین برای رسیدن به هم افزایی، همدلی و بالابردن انگیزه بین کارکنان این واحد از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

ایشان در پایان برای آقای اکبری در مسئولیت جدیدشان آرزوی موفقیت و توفیق الهی نموده و حکم ابلاغی را به وی تفویض کرد.
براساس این گزارش، در متن حکم آقای احسان اکبری آمده است:
«نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیریت حراست شرکت شیمی بافت منصوب می شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و با بهره مندی از آموزه های دینی، اخلاقی و اسلامی و رعایت ضوابط و مقررات در جهت تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی و نیز توجه به دو اصل قانونمندی و کارآمدی تلاش نمایید.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط