نوزدهمین نمایشگاه‌ بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آب کاری، با حضور شرکت‌ شیمی بافت آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، این نمایشگاه بزرگترین رویداد سالانه رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که با هدف حمایت از این صنعت و فراهم نمودن بستری جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید، فروش و صادارت تولیدات و محصولات ایرانی با حضور شرکت‌ها و نشان‌های تجاری ­مطرح­ و صادراتی داخلی و خارجی برگزار می گردد.

از آنجایی که “متیل اتیل کتون ” (MEK)یکی از محصولات شرکت شیمی بافت بوده و در سایت 2 این شرکت (شیمی تکس آریا سابق) با ظرفیت 3000 تن در سال تولید می گردد لذا برهمین اساس این شرکت به منظور بازاریابی و ملاقات با مشتریان و نیز مذاکره در جهت تسهیل فروش محصول و اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص سیاست های فروش در این نمایشگاه حضور یافته است.

براساس این گزارش، این نمایشگاه از تاریخ 18 آذرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح الی 5 بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دائر بوده و غرفه این شرکت در سالن 6 شماره 30 میزبان همه بازدیدکنندگان محترم می باشد.

گفتنی است،MEK بعنوان یک حلال صنعتی تجاری مهم با کاربرد گسترده در پالایشگاه های تولید روغن پایه موتور صنایع رنگ و رزین، چرم مصنوعی، چاپ و صنایع نظامی مورد استفاده قرار می گیرد که شرکت شیمی بافت قادر به تأمین کل تقاضای داخلی این محصول می باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط