اولین جلسه مدیران و رؤسای شرکت پتروشیمی شیمی بافت در سال 1400 با حضور مدیرعامل این شرکت روز سه شنبه 24 فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس شمس در ابتدای جلسه ضمن تبریک مجدد سال نو به همه همکاران، نکات و دستورات مهمی را در حوزه های مختلف شرکت جهت پیشبرد اهداف در سال جاری بیان داشت.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت تولید محصولات این شرکت را در سال 99 بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: دستیابی به ارقام کم سابقه در تولید محصولات اصلی هر دو کارخانه شرکت شیمی بافت، در سایه لطف خداوند و تلاش و پشتکار شبانه روزی تمام مسئولین و همکاران شرکت میسر شده است.

سید محسن شمس با اشاره به اجرای پروژه اورهال و بخش اول نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق مخازن خوراک و محصولات سایت 1 در سال گذشته ، تصریح کرد: طبق قراردادی که با شرکت پیمانکار طرح بسته شده مقرر گردید تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام برسد. با اینکه برای این پروژه مدت زمات توقف تولید 2 ماه در نظر گرفته شده بود اما با همت پرسنل گرامی کارهای عملیاتی در حداقل زمان ممکن بدون هیچ حادثه ای انجام شد و کارخانه در مدار تولید قرار گرفت و در نتیجه 105 درصد بودجه مصوب سال 99 در تولید محصول استراتژیک MTBE محقق گردید.

وی ادامه داد: در سایت 2 شرکت نیز در اتفاقی بی نظیر، 126 درصد بودجه مصوب و 105 درصد ظرفیت اسمی محصول MEK تولید گردید که در صنعت پتروشیمی تولید بالاتر از ظرفیت اسمی اتفاقی نادر است؛ این رخداد قطعاً از افتخارات شرکت در سال 99 می باشد.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت با اشاره به اینکه شیمی بافت در راستای شفاف سازی، عرضه و فرش محصولات خود در بورس  را ادامه خواهد داد، گفت: در حوزه بازرگانی یکی از اتفاقات خوبی که در سال گذشته به وقوع پیوست این بود که تمامی فروش محصولات این شرکت  از طریق بورس انرژی انجام شد و امید است فروش محصول نیز  MEK پس از گذراندن مراحل قانونی در آینده نزدیک در بورس آغاز شود.

مهندس شمس در پایان با تأکید بر اینکه باید در کار جدی و دقیق بود، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در زمینه های مختلف در شرکت وجود دارد با دقت نظر بیشتری مورد بررسی قرار گرفته و راه حل های اساسی آن از سوی مدیران و روساء پیشنهاد گردد.

در انتهای جلسه نیز راهکارها و نظرات مسئولین به منظور برنامه ریزی برای سال 1400 اخذ گردید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط