جلسه بررسی پروژه های شرکت شیمی بافت صبح روز پنجشنبه (31مردادماه) با حضور دکتر پندار توفیقی عضو مؤظف هیات مدیره و معاون نظارت بر طرح های شرکت تاپیکو و مهندس رضایی قهرمان مشاور امور پروژه های شرکت شستا در محل مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در ابتدای این جلسه مهندس بابایی مدیر مجتمع شیمی بافت گزارشی از پروژه های فعال و در دست بررسی بخش های فنی، HSE، انرژی و برنامه ریزی و توسعه این شرکت ارائه نموده و اظهار داشت: این پروژه ها با تکیه بر توان داخلی مجموعه شیمی بافت طراحی و در حال اجرا می باشند و تاکنون پروژه هایی مانند بازرسی و بهره برداری از خط 4 اینچ انتقال MTBE و استفاده از آب بلودان کولینگ تاور جهت آبیاری فضای سبز به صورت کامل به بهره برداری رسیده اند.

در ادامه دکتر توفیقی توضیحاتی درباره لزوم توجه ویژه به مسائل ایمنی و سلامت پرسنل در حین اجرای پروژه ها ارائه و بر آن تأکید نمودند.

وی همچنین بر اولویت اجرای پروژه های ایمنی فرآیند و مخازن، اعلان و اطفای حریق کارخانجات شیمی تکس و شیمی بافت و نیز بازرسی فنی تجهیزات و پروژه های HAZID – HAZOP تأکید ویژه ای نمود.

گفتنی است قبل از آغاز جلسه دکتر توفیقی و هیئت همراه از بخش های مختلف مجتمع بازدید نموده و از نزدیک در جریان فرآیند تولید محصولات شرکت قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط