شرکت پتروشیمی شیمی بافت با هدف ارایه محصولات و توانمندی های خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی حضور یافت .
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه و بمدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
شرکت شیمی بافت بعنوان زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار داد.
براساس این گزارش، مدیران و کارشناسان این شرکت با حضور در غرفه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(سالن ۱۴ غرفه 442) پاسخگوی مخاطبین و بازدیدکنندگان این غرفه بوده و همچنین ضمن بازدید از غرفه شرکت های دیگر در جهت همکاری و تعامل بیشتر به گفتگو با کارشناسان آن شرکتها اقدام نمودند.
مهندس سیدمحسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت در اولین روز برگزاری این نمایشگاه از غرفه این شرکت بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند برگزاری آن قرار گرفتند.
خاطرنشان می شود؛ دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا و مهندس مخدومی مدیرعامل شرکت تاپیکو ضمن حضور در این نمایشگاه از غرفه ی پتروشیمی شیمی بافت بازدید بعمل آوردند.
شایان ذکر است؛ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از نظر گستردگی و تعدد شرکت کنندگان در زمره پر اهمیت ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان به شمار می آید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط