به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، به مناسبت فرارسیدن11 اردیبهشت روز کار وکارگر، مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی این روز را به همه ی کارگران کشور به ویژه پرسنل پتروشیمی شیمی بافت تبریک گفت.

در پیام مهندس سید محسن شمس آمده است:

کار مایه حیات زندگی است و کارگران، پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند، انسان هایی که از شریف ترین طبقه اجتماع هستند و چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه است.

گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، به پاس خدمات خالصانه و بی دریغ کارگران عزیز، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره بزرگان و پیشوایان دین، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

سال ۹۸ به موضوع بسیار پر اهمیت رونق تولید اختصاص داده شده است شعار امسال نیز به مانند شعارهای راهبردی چند ساله اخیر به یک هدف مهم و اساسی یعنی افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در کشور توجه ویژه دارد که در واقع تحقق آن اقتصاد کشور را در مسیر توسعه و اعتلاء قرار می‌دهد و این مهم‌ترین دستاوردی است که عمل به شعار سال می‌تواند به همراه داشته باشد.

پتروشیمی شیمی بافت طی دو سال گذشته در راستای همین رویکرد و با همت و تلاش متعهدانه پرسنل خود توانست دستاوردهای بسیار مهمی را در زمینه تولید کسب نماید و به یاری خداوند متعال با رفع مشکل تأمین خوراک در سال 97، موانع تولید را برطرف و به رونق و افزایش تولید و فروش محصولات باکیفیت در سال جدید مصمم گردد و این مهم یقیناً به دست پرتوان کارگران و همه همکاران عزیز تحقق پیدا خواهد نمود.

در پایان، ضمن تبریک و شادباش روز کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم ، از زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی شما همکاران گرامی که در عرصه تولید سرآمد هستید ، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت، موفقیت و شادکامی روزافزون را خواستارم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط