به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت مهندس سید محسن شمس طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) را به تمامی پرسنل و خانواده های محترم این شرکت تبریک گفت.

این پیام بدین شرح می باشد:

نیمه شعبان به برکت وجود ستاره ای درخشنده دیگر در آسمان هدایت انسانها؛ یکی از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد شیعیان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی در آستانه ماه مبارک رمضان است.

عیدخجسته ای که در باور منتظران تداعی کننده ، شوق دیدارموعود و رسیدن صبح ظهورعدل و داد و نیز از بین رفتن ظلم و جور از جهان می باشد.

با عرض تبریک و تهنیت ولادت باسعادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)، برافرازنده پرچم حق و عدالت و احیاگر آئین محمدی (ص) به کلیه همکاران عزیز که همواره با هدف تحقق چشم انداز شرکت در راه توسعه و افزایش بهره وری گام برداشته و در این مسیر سخت، شیمی بافت را یاری می نمایند؛ از درگاه  ايزدمنان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسئلت می نمایم.

امید است در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده همگی با تلاش و کوشش مضاعف در پی محقق شدن این شعار برآییم و در جهت کمک به اقتصادکشور نقش خود را بعنوان یک بنگاه تولیدی فعال و مؤثر به خوبی ایفاء نماییم .

ان شاءالله

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط