سید محسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1398 را  به پرسنل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

((به لطف خداوند منان و آفریننده همه زیبایی های خلقت، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سالی که گذشت علیرغم محدودیت ها و چالش های موجود به یاری خداوند متعال و همت همه همکاران زحمتکش و گرانقدر، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در تولید و بهره وری بودیم که کسب عنوان ملی صنعت سبز کشور یک برگ از این افتخارات است و بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما همکاران عزیز محقق نمی گردید.

با استعانت از درگاه الهی در سال 1398 نیز برآنیم تا با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و با تجربه ، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده به گونه ای عمل نمائیم تا با کسب موفقیتهای جدید در تولید و فروش محصولات، برگ زرین دیگری در کارنامه ی مجموعه پتروشیمی شیمی بافت به ثبت برسانیم .

نوروز امسال تفاوت ویژه ای با سالهای گذشته دارد و آن تقارن زیبای آن با ولادت مولود کعبه، حضرت مولای متقیان علی علیه السلام، بزرگ پرچمدار علم و بصیرت است، آن امامی که از برترین خصوصیات رفتاری ایشان همین مسأله بصیرت بخشی و بصیرت دهی می باشد که در همه ادوار، این شجاعت بی پایان، این فداکاری عظیم، در خدمت آگاه کردن مردم، عمق دادن به اندیشه مردم و ایمان مردم به کار رفته است، و این موضوع نیاز امروز ماست.

اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت، فرارسیدن نوروز باستانی و ولادت باسعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر را شادباش عرض نموده و امید دارم که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون همکاران و خانواده های محترم ایشان باشد.))

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط