دهمین جلسه کمیته نظام پیشنهادات (cft) با حضور حداکثری اعضاء آن در سالن جلسات مجتمع پتروشیمی شیمی بافت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، دراین جلسه که روز دوشنبه 29 بهمن ماه برگزار شد، ضمن بررسی طرحهای ارائه شده در گذشته و پیگیری روند پیشرفت آنها، پیشنهادات جدید ارائه شده نیز مطرح و درخصوص آنها تبادل نظر صورت پذیرفت.

براساس این گزارش، دو موضوع جمع آوری آبهای سرریز شده از راکتورها و انتقال آنها به واحد UT و تزریق محتویات مخازن B-1902 و  B-2902 به برجهای مربوطه پیشنهادات جدیدی بودند که توسط آقای باقری از واحد بهره برداری مطرح شد.

در پایان این جلسه، مهندس بابایی مدیر مجتمع شیمی بافت دو طرح “تبدیل بخار مازاد تولیدی به کندانس و استفاده مجدد از آن” و “استفاده از برج پرشده به منظور جداسازی” را پیشنهاد داده و از اعضاء درخواست نمودند که درباره آنان تحقیق و پیگیری های لازم را انجام دهند .

لازم به ذکر است برگزاری جلسات کمیته پیشنهادات شرکت شیمی بافت از مردادماه سال قبل آغاز شده و در این جلسات در خصوص پیاده سازی پیشنهادات ارائه شده از سوی همکاران تصمیم گیری می شود و در صورت موفق بودن طرح ها و نیز با توجه به صرفه جویی های اقتصادی برای سازمان، به نحو مقتضی از ارائه دهنده طرح، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط