مهندس سید محسن شمس مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه همکاران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در این پیام آمده است: (( دهه مبارک فجر، یادآور تاریخ پرافتخار سرزمین ایران اسلامی و شکوه بی بدیل پیروزی انقلابی اصیل و سرنوشت ساز است؛ انقلابی که ریشه در شور و شعور ملتی بزرگ دارد; انقلاب شکوهمندی که با بروز تحولاتی عظیم در همه عرصه‌ها، دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی را به همراه داشت به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و فرودهای بسیار و به برکت خون شهدای خود، اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است.
خداوند را شاکریم که در پایان دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران، مجموعه پتروشیمی شیمی بافت با تلاشهای متعهدانه پرسنل خدوم، نقش کوچکی را در رشد و بالندگی این مرز و بوم به خوبی ایفاء نموده و اعلام می داریم که هیچ گاه دست از تلاش و کوشش بر نداشته و برای ایرانی سربلند با تمام توان خدمتگذاری صادق هستیم.
در پایان ضمن عرض گرامیداشت ایام حزن انگیز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب را ارج نهاده و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به کلیه همکاران گرامی در دو شرکت شیمی بافت و شیمی تکس آریا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از درگاه حضرت دوست  سعادت و سربلندی تمامی هموطنان و اقتدار و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را مسئلت دارم.))

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط