به گزارش روابط عمومی، مهندس سیدمحسن شمس در جلسه افتتاحیه طرح “خودشناسی و توانمندسازی” ضمن تشکر از زحمات پرسنل در ثبت رکورد جدید در تولید خردادماه طبق برنامه پیش بینی شده گفت: هر اتفاق مثبتی که در شرکت می افتد همه از تلاش و زحمات پرسنل در واحدهای مختلف می باشد و اگر در این حجم کار و تولید حادثه ای اتفاق نمی افتد نشان از تبحر و اشراف پرسنل بر روی کار می باشد.

وی با اشاره به رشد مقدار تولید بنزین در کشور، آن را فرصت مناسی در جهت افزایش تولید MTBE دانست و افزود: هرچند از برنامه پیش بینی شده تولید برای سال جاری کمی عقب هستیم اما به لطف تولید خوب در ماه های گذشته وضعیت شرکت مطلوب است و با همت همه همکاران روند تولید نیز بهتر خواهد شد.

مهندس شمس تصریح کرد: از دو طرح توسعه شرکت در سال جاری، طرح ساخت مخازن آماده شده و برای کسب مجوز به PIIC ارسال شده است.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در ادامه ضمن اشاره به مقوله آموزش پرسنل در شرکت، اظهار داشت: از آنجاییکه به بحث آموزش نیروی انسانی در شرکت کمتر توجه شده لذا اراده ما در سال جاری بر این است که در این حوزه در جنبه های مختلف کار نماییم. از این رو برای شناخت بیشتر پرسنل  و رفتارهای شخصیتی آنان و درجهت برنامه ریزی صحیح، طرح خودشناسی و توانمندسازی در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش در ادامه دکتر نیروشک مدیرعامل موسسه آموزشی نیروی تدبیر ایرانیان طی سخنانی به معرفی و روند اجرایی طرح “خودشناسی و توانمندسازی”پرداخت.

::

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط