مهندس سیدمحسن شمس، مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات پرسنل این شرکت در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

“سپاس آن خدای سبحان را که لطف و کرمش را بر ما بندگان تمام نمود و نعمت حضور بر خوان ضیافتش را در ماه صیام به ما ارزانی داشت و توفیق نزدیکی به بارگاه متعالیش را در این ماه بزرگ در تقدیرمان مقدر فرمود تا با روزه داری در روزهای آن و عبادت در شبهای با عظمتش از محبت بی نهایتش مستفیض گردیم.
خوشبختانه امسال نیز در این ماه پر برکت در شرايط جوي گرم و خشك، به لطف همت شما پرسنل گرانقدر با تلاش در جهت حفظ روند تولید، سرافراز و پیروز این ماه گرامی را به آخر رساندیم و امید است در ادامه سال نیز با همین سعی و کوشش و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم به اهدافمان در تولید جامه عمل بپوشانیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه پرسنل گرامی از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را تبریک عرض نموده و از همه این عزیزان که با صبر و بردباری و روزه داری در اين گرمای طاقت فرسا، همچون گذشته متعهدانه در مسیر اعتلای نام مجموعه شرکت شیمی بافت گام برداشته اند کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.”

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط