مجموعه شرکت پتروشیمی شیمی بافت نیز که افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرز و بوم را در طول سابقه درخشان خود دارد همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است .

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، مدیرعامل این شرکت طی پیامی این روز را به همه ی کارگران کشور علی الخصوص پرسنل پتروشیمی شیمی بافت تبریک گفت.

در پیام مهندس سید محسن شمس آمده است:

فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه، یادآور زحمات شبانه روزی کارگران عزیزی است که علیرغم پیشرفت و توسعه تکنولوژی، همچنان چرخش امور جاری و زندگی جوامع بشری از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها مرهون تلاشهای این قشر محترم می باشد.

روز کارگر امسال معنا و مفهوم دیگری دارد؛ در این سال که به نام حمایت از تولید ملی مزین شده تمامی نگاه ها به همت و تلاش  جهادگران عرصه تولید معطوف شده است. حضور در سنگر تولید، خدمت و تلاشگری، مایه مباهات همگی ما می باشد چرا که به عنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کشور متمدن عزیزمان ایران، در سایه سار خیمه تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می‌کنیم.

مجموعه شرکت پتروشیمی شیمی بافت نیز که افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرز و بوم را در طول سابقه درخشان خود دارد همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است و اگر امروز این شرکت توانسته در دستیابی به اهداف خود در زمینه تولید به موفقیت برسد و حائز رتبه ارزشمندی گردد، بدون شک این توفیق مرهون دستان پرتوان همه همکاران گرانقدر می باشد که امید است با عنایت ویژه حضرت مهدی موعود(عج)  در سال جدید نیز گام های بلندتری در جهت اعتلای شرکت و بهبود معیشت و رفاه همکاران برداشته شود.

با اغتنام فرصت، مراتب خرسندی‌ خود را از اینکه عضو خانواده شیمی بافت هستم، اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند بزرگ در آستانه میلاد با سعادت حضرت بقیت الله الاعظم (عج) و روز جهانی کارگر برای تمامی پرسنل خدوم و خانواده های عزیزشان آرزوی سعادت، سلامت و توفیق را خواستارم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط