مهندس سید محسن شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، بمناسبت فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نموده که متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

علی ای همای رحمت توچه آیتی خدا را

که به ما سوافکندی همه سایه هما را

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) بزرگمرد علم و عمل ، مظهر شجاعت و انسانیت که در سال جدید با ایام  نوروز و بهار طبیعت پیوند خورده است نوید بخش رحمت و برکت می باشد.

بدون شک امام علی (ع) بعنوان پرچمدار راستی و درستی و یار همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در گسترش معنویت و ارزش های الهی دین مبین اسلام، نقشی بزرگی ایفاء نموده و همچون نور درخشانی بر تارک این دنیا در حال نورافشانی می باشد.

حضرت  علی(ع) با تربیت و تعلیم نیکوترین فرزندان در مکتب آزادگی و انسانیت  نیز برای پدران جهان برترین نمونه و الگو است؛ از این رو، فرخنده زاد روز یگانه مولود کعبه، شایسته‌ترین روز برای بزرگداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است؛ پدرانی که در عرصه تولید و بهره وری تلاش می نمایند تا فرزندانی به شایستگی پرورش یابند و آینده روشن این مرز و بوم را بسازند.

بر خود لازم می دانم این روز فرخنده را صمیمانه به کلیه پرسنل گرامی بالاخص پدران فداکار مجموعه پتروشیمی شیمی بافت تبریک و شادباش عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای این عزیزان، از تلاش بی وقفه و متعهدانه همه همکاران تشکر و قدردانی نمایم.

سید محسن شمس

مدیرعامل

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط