مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت، بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ در پیامی خطاب به همه کارکنان این شرکت، ضمن قدردانی از تلاشهای آنان در سالی که گذشت بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود جهت ارتقاء و رشد مجموعه تأکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این پیام آمده است:
((شرکت پتروشیمی شیمی بافت با وجود برخی محدودیت ها و چالش های موجود، توانست با همّت و تلاش تک تک همکاران محترم، یک سال کاری دیگر را با موفّقیّت و سربلندی پشت سر بگذارد.
‎توفیقات بدست آمده در زمینه تولید و بهره وری طی سالی که گذشت، مصداق خودباوری و یکدل شدن تمامی کارکنان و تلاش صادقانه‌ی همه اعضای خانواده بزرگ این شرکت می باشد.
‎از تمامی همکاران که متعهدانه طی سال ها همکاری با این شرکت جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده اند و با دقّت نظر در جهت ترقّی و ابقای اهداف شایسته آن همّت گمارده اند، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم .
‎رجای واثق دارم در سال ۱۳۹۷ که از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است با عنایات الهی و همیاری مجدّانه همکاران خدوم پتروشیمی شیمی بافت بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت های موجود جهت ارتقاء و رشد این مجموعه گام های مهمی برداریم.))
ان شالله
سیدمحسن شمس
مدیرعامل

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط