شرکت پتروشیمی شیمی بافت با هدف ارایه محصولات و توانمندی های خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی حضور یافت .
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز جمعه 23 اردیبهشت ماه و بمدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
پتروشیمی شیمی بافت تحت عنوان غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) واقع در سالن 38B غرفه 4076، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار داد.

براساس این گزارش، در روز اول برگزاری این نمایشگاه، هیئت بلندپایه ای از کشور روسیه با حضور معاون نخست وزیر جمهوری باشکورتوستان، بزرگترین ایالت روسیه در حوزه محصولات نفتی ضمن بازید از غرفه هلدینگ تاپیکو با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران تاپیکو و شرکت های تابعه از جمله پتروشیمی شیمی بافت مذکراتی را برای توسعه همکاری های انجام دادند.

همچنین مدیران و کارشناسان شرکت پتروشیمی شیمی بافت با حضور در غرفه پاسخگوی مخاطبین و بازدیدکنندگان بوده و ضمن بازدید از غرفه شرکت های دیگر در جهت همکاری و تعامل بیشتر به گفتگو با کارشناسان آن شرکتها اقدام نمودند.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از نظر گستردگی و تعدد شرکت کنندگان در زمره پر اهمیت ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان به شمار می آید.

گزارش تصویری:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط