آئین معارفه فرمانده و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شرکت پتروشیمی شیمی بافت روز سه شنبه 30 فروردین ماه ۱۴۰1 در سالن جلسات این مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، صبح امروز مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با حضور سرهنگ خیران پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و هئیت همراه و همچنین مهندس آذرخش قائم مقام مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، مدیران ، روساء و پرسنل در سالن جلسات مجتمع برگزار گردید.

درابتدای این مراسم مهندس آذرخش قائم مقام مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه و عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، انتصاب سیدجواد پادام جانشین مدیر کارخانه سایت 1را بعنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت تبریک گفت.

سپس در ادامه سرهنگ خیران پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر به نقش وجایگاه بسیج در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی اشاره نموده و اظهار داشت: بسیج پرچمدار حرکت در جهت خودکفایی و صف شکن در مسیر تحریم‌ها و تهدید‌ها هستند و روحیه بسیجی سربازان جبهه تولید و صنعت باعث سربلندی وعزت ایران اسلامی و شکست دشمنان این مرز و بوم است.

وی افزود: خدماتی که صنعت و پتروشیمی ها در این برهه حساس کنونی به کشور و اقتصاد آن می کنند بسیار ارزنده و قابل تحسین است و باید قدردان آن باشیم.

سید جواد پادام نیز طی سخنانی مهمترین وظیفه بسیج در جبهه اقتصاد را صیانت از تولید برشمرد و گفت: استراتژی دشمن مبنی بر اختلال در جریان تولید و در کنار آن ایجاد نارضایتی در کشور با استفاده از فناوری های روز است که مجموعه بسیج پتروشیمی بر خود لازم می داند با اجرای طرح های پیشگیرانه در مجتمع اقدامات موثر داشته باشد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب سیدجواد پادام قرائت و به وی تقدیم گردید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط