دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با حضور در پتروشیمی شیمی بافت ضمن بازدید از مجتمع با مدیران این شرکت نشستی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت ، در ابتدای این جلسه مهندس آذرخش قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت، ضمن خوش آمدگویی گزارش مبسوطی از وضعیت عملکرد تولید محصولات ، مالی و بازرگانی شرکت در سال 1400 ارائه نموده و با مقایسه عملکرد شرکت در حوزه های مختلف به عوامل تأثیرگذار آن اشاره کرد.

وی همچنین به بیان راهکارهای اجرا شده در راستای حفظ و تداوم تولید و فروش محصولات و رشد سودآوری پرداخت.

مهندس آذرخش در ادامه گزارش به بخشی از چالشهای پیش روی شرکت از جمله تأمین خوراک با کیفیت رافینت۱، فروش محصولات MEK و رافینت2، تأمین تجهیزات ضروری مورد نیاز هردو سایت شرکت و مسئله محیط زیستی سایت ۲ شرکت اشاره و پیشنهاداتی را در جهت رفع آنان مطرح کرد.

در بخش پایانی این نشست، دکتر اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته  بر پیگیری و رایزنی های لازم در جهت رفع موانع موجود در جهت افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی در سال جاری تأکید نمود.

گفتنی است در این بازدید، دکتر رکن آبادی رئیس هیئت مدیره، دکتر سیفیان معاونت امور شرکتها، مهندس رضایی رئیس دفتر و دبیر هیئت مدیره هلدینگ تاپیکو و مهندس رستمی مدیرعامل پتروشیمی آبادان، دکتر اسم خانی را همراهی می نمودند.

گزارش تصویری::

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط