مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با هدف بازدید از طرح ها و مجتمع های پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از مجتمع پتروشيمي شیمی بافت بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به همراه مصطفی زه تابیان عضو هیات مدیره و قائم مقام شستا، رضا توکلی سرپرست هلدینگ تاپیکو و برخی دیگر از مدیران شرکت شستا، روز پنجشنبه (23 دیماه) از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید نموده و در نشستی از نزدیک در جریان روند فعالیت های شرکت قرارگرفت.
در ابتدای این جلسه مدیران پتروشیمی شیمی بافت ضمن ارائه گزارشی جامع به مقایسه عملکرد شرکت در حوزه های مختلف و عوامل تأثیرگذار آن اشاره کرده و به بیان راهکارهای اجرا شده در راستای حفظ و تداوم تولید و فروش محصولات پرداختند

در ادامه چالشهای حال حاضر شرکت در موضوعات مختلف از جمله تأمین خوراک رافینت۱، مسئله محیط زیستی سایت ۲ شرکت و فروش محصولات اعلام شده و ضمن بحث و تبادل نظر از سوی مدیران دو شرکت پیشنهاداتی در جهت رفع آن مطرح شد.

سپس رستمی مدیرعامل شرکت شستا طی سخنانی ضمن اظهار امیدواری جهت بر طرف شدن موانع تولید و فروش شرکت،گفت: می توان با همدلی و همکاری و تکیه بر ظرفیت های موجود از جمله نیروی انسانی متخصص و پرتلاش شرکت به توسعه این صنعت در کشور کمک کرده و جایگاه شرکت را با افزایش تولید و معرفی محصولات جدید ارتقاء داد.

مدیرعامل شستا در ادامه تأکید کرد: بایستی صادرات محصولات شرکت پایدار بوده و آن را به عنوان یک بازار اصلی در نظر داشته باشید و  منابع آن را متعدد و متنوع کنید.

وی با اشاره به اصل بودن شفافیت عملکرد در شرکت های زیرمجموعه شستا اظهار داشت: در زمینه عرضه محصولات به بورس و انجام صحیح فرآیندهای آیین نامه کمیسیون معاملات تلاش نموده و سامانه های شستا و هلدینگ تاپیکو را با دقت و درستی مورد استفاده قرار دهید تا مدیریت ها هوشمندانه و با آگاهی مناسب انجام شود.

گزارش تصویری:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط