دهمین روز از ماه ذی الحجه عید قربان است. سالروز رستن؛ روز ایثارهای پنهان و درخواست توفیق دست یابی به رضای پروردگار مهربان؛ که هر که تسلیم حق شد، سعید است. به همین مناسبت دکتر ارسلان شهنی مدیر عامل پتروشیمی شیمی بافت در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن پیام به شرح زیر است:

«عيد قربان پاك‌ترين عيدها است، عيد سرسپردگی و بندگی است. عيد برآمدن انسانی نو از خاكسترهای خويشتن خويش است. عيد قربان عيد نزديك شدن دل‌هايی است كه به قرب الهی رسيده‌اند. عيد قربان از آن رو عيد ناميده شده است كه بندگان را از تعلقات رهانيده و مهيای عروج می‌سازد.

این عید خجسته در حالی از راه می رسد که دل های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک شده و عطر استجابت دعای بندگان، مشام جان مسلمانان را می نوازد تا عاشقان کوی دوست را که جز به رضای خداوند نمی‌اندیشند بشارت دهد که با توسل به مقام ربوبیت حضرت حق و دل کندن از غیر او، مسیر سعادت و نیکبختی را برگزیده اند.

اینجانب روز نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت و معنوی عرفه و روز دهم ذی الحجه عید سعید قربان را به عموم مسلمانان، علی الخصوص پرسنل زحمتکش شرکت پتروشیمی شیمی بافت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان خواهانم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار قرب خود جایگاهی شایسته عنایت فرماید.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط