جلسه تودیع مهندس سیدمحسن شمس و معارفه مهندس ارسلان شهنی به عنوان سرپرست شرکت شیمی بافت در محل مجتمع سایت 1 این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران و رؤسای شرکت شیمی بافت برگزار شد در ابتدا مهندس شهنی ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مهندس شمس طی مدت تصدی این سمت ، با ارزیابی شرایط اقتصادی کشور گفت: از آنجاییکه نامگذاری سالهای اخیر با محوریت اقتصاد و تولید بوده است لذا سربازان و عوامل اقتصادی کشور در بین دیگر آحاد جامعه شایسته ترین قشر برای تقدیر و تشکر هستند.

سرپرست پتروشیمی شیمی بافت افزود: پس از موج اخیر تحریم های ظالمانه در سالهای گذشته، پتروشیمی ها بعنوان یکی از بخش های مهم اقتصاد کلان این کشور نقش مؤثری برای عبور از بحران ها داشته و شیمی بافت یکی از پتروشیمی های موفق در طول این سالها و در دوران مدیریت مهندس شمس توانست نمره قابل قبولی در زمینه تولید و بهره وری کسب نماید.

وی با آرزوی موفقیت برای مهندس شمس در مسئولیت جدید ابراز امیدواری کرد این موفقیت ها با تلاش پرسنل شرکت بعنوان مالکان اصلی شرکت ادامه پیدا کند.

در ادامه مهندس شمس ضمن تشکر از تلاشهای مجدانه همه همکاران در طول چهار سال حضورش در شرکت شیمی بافت، اظهارداشت: نیروی انسانی شاغل درشرکت انرژی های نامحدودی هستند که هم راستا کردن آنها جهت پیشبرد اهداف، وظیفه اصلی مدیریت مجموعه می باشد و اگر برای پتروشیمی شیمی بافت در این سالها اتفاق های مثبتی افتاده حاصل خرد جمعی و کار و تلاش متعهدانه همه پرسنل عزیز و نیز حمایت های بی دریغ هیئت مدیره محترم می باشد.

مدیرعامل جدید پتروشیمی غدیر تصریح کرد: دستیابی به رکوردهای تولید و فروش در هر دو سایت، کسب رتبه ها، سودآوری بالا، اجرایی کردن طرح طبقه بندی مشاغل و شرایط اقلیمی برای پرسنل سایت های 1 و 2 و انجام بزرگترین اورهال و تعمیرات اساسی شرکت و همچنین نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق مخازن خوراک و محصولات تنها گوشه ای از اقدامات مهم این سالها می باشد.

وی در پایان حضور مهندس شهنی در پتروشیمی شیمی بافت را نقطه عطف این شرکت در این مقطع زمانی بیان داشت و اظهار امیدواری کرد با حضور ایشان همچنان شاهد موفقیت های این شرکت باشیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط